Introduktion
Siden den første offentliggørelse af Rapportering om mediernes udvikling i Danmark i 2014 er der offentliggjort et omfattende materiale og en lang række rapporter.
Rapporteringen skal dække hovedtemaerne: Medieindhold, mediebrug og mediebranche. Dette sker gennem tre forskellige rapporttyper: Basisrapporter (hovedrapportering), Specialrapporter (Slots- og Kulturstyrelsens egne eller eksternt udarbejdede) og Kort Nyt-nyhedsbreve, som det også fremgår af nedenstående figur.

Det er i listerne nedenfor forsøgt at give et overblik på tværs af år over, hvor du kan finde analyserne, der er gennemført i årenes løb, opgjort på emner. Det er desuden angivet, om der er tale om en basisrapport, en specialrapport eller et Kort Nyt-nyhedsbrev.
Der er ikke i nedenstående lister angivet sidenumre. Der linkes alene til rapporter og nyhedsbreve, hvor emnet er beskrevet eller nævnt i større eller mindre omfang.
HOVEDEMNER 2014-2019 - ALFABETISK RÆKKEFØLGE:
A |
---|
Annoncemarkedet
Apparater i husstandene
Apparater til internetadgang
Aviser
B |
---|
Beskæftigelse i mediebranchen
Betalingsvilje på nettet
D |
---|
Dagblade
Døgnrytme for mediebrug
G |
---|
I |
---|
Internationale aktører
Internetbrug
Internethastigheder
J |
---|
Journalistisk kvalitet
L |
---|
Landsdækkende dagblade
Lokale ugeaviser
Lokaltv
M |
---|
Media Literacy
Mediebranchens økonomi
Medieetik
N |
---|
Netaviser
Nyheder
P |
---|
Podcast
Public Service
Programkategorier
R |
---|
Radio
Regionale dagblade
Regionale TV 2-stationer
S |
---|
Smartphone
Sociale medier
Streaming
T |
---|
Tablets
Tv
Tv-apparater i hjemmet
Tv-kanaler i hjemmet
U |
---|
W |
---|
Webtrafik for mediegrupper
Ø |
---|